Thursday, June 14, 2007

Lee Abbey International Student Club - 我落脚的地方

感谢主,让我在这次出走,找到一个落脚的地方。

说真的,当初计划要explore欧洲的时候,英国并不在我的行程里面,原因只有一个,就是英磅太贵了。可是,主所预备的,永远是最好的。住在肯辛顿(Kensington)-伦敦的高级住宅区,我不愁吃,不愁穿,不愁住宿,也不愁交通(因为我就住在我工作的地方-Lee Abbey International Student Club - 简称Lee Abbey),主的供应,永远充足。

这里有来自不同国家的朋友,韩国(我的室友可是一位韩国美女呢!),印度,巴西,美国,丹麦,南非.....大家就好像一家人,互相关心,互相照顾,而我又好像回到大学时代的宿舍生活,真的是做梦都没想过。

感谢主。

Photo taken when Tatjana (the lady with green blouse) from Serbia is leaving, in front of Lee Abbey. These are part of the community members . 17/6/07
Photo taken when Gedeon from Hungrary is leaving, in Lee Abbey's garden. On the right is our warden. 20/6/07

No comments: