Sunday, July 8, 2007

Life in Lee Abbey

After much effort, finally I can upload the photos into internet. Just wanna share with u guys my life in Lee Abbey community. (Please click on the photo to view more photos)

Enjoy viewing!

3 comments:

LalA said...

我说啊,温大小姐, 麻烦你把照片放大好吗? 这样小张, 看p 啊?!
还有, 你说的帅哥在哪里???
我要看帅哥!!!
还有还有, 字写多点! 这么久才来po一次,结果又这么吝啬, 写那一点点字就要敷衍啊?!
还有还有,麻烦你的空就call你可爱的妹妹, 我!(反正你说call很便宜!哈~)xD
最后最后,给你个suggestion, 你开个blog, 然后add 我和老豆进去些,我们来个温家部落格~ (你看, 我多聪明!)

飞鹿部落格 said...

哈... 怎么啦...想念你姐姐了? 有机会就飞去玩吧!那么你就能近距离看帅哥咯

Anonymous said...

Till today only got chance to view your photos after reconnecion of internet in my house.
Really envy when see all those photos. I think this UK trip is the best gift for your birthday this year.

Lai Sean